piątek, 27 marca 2015

Początek

Cześć. Jestem szesnastoletnią dziewczyną, którą nazwano Natalią. Mieszkam w niewielkim miasteczku na podkarpaciu. Moja przygoda z czytaniem zaczęła się kilka lat temu, kiedy to czytałam blogi z przeróżnymi opowiadaniami innych dziewczyn. Potrafiłam przesiedzieć przed komputerem całe dnie, zatapiając się w wymyślane przez nie historie. Po jakimś czasie wybrałam się do biblioteki i wypożyczyłam książkę Kinga "Lśnienie". Nie byłam nią szczególnie zachwycona, ale to właśnie od niej rozpoczęła się moja historia z książkami. Na swoim blogu będę pisała o książkach, które mi się spodobały i chciałabym się z wami nimi podzielić. Mam nadzieję, że komuś się spodoba. Nie opiszę z pewnością wszystkich, gdyż wielu nie pamiętam na tyle dobrze. Notatki nie będą się pojawiały systematycznie, ponieważ będę starała się je opisywać zaraz po ich przeczytaniu. Może się zdarzyć, że czas pomiędzy jednym wpisem będzie to kilka dni, a kiedy indziej kilka miesięcy. Podawajcie również swoje propozycję książek, które wam się spodobały.
Pod każdym wpisem możecie podawać mi linki do swoich blogów, chętnie zajrzę. Jednak kiedy ktoś będzie zadawał pytania "obserwacja za obserwację?" to ignoruje. Nie rozumiem jak można coś takiego robić. Jak mi się spodoba to zaobserwuję, nie zamierzam robić czegoś na siłę. Liczba obserwatorów, nie jest najważniejsza jeśli są oni tylko po to żeby byli.
Jak już jesteście na moim blogu to będzie mi miło jeśli szczerze skomentujecie jak wam się podoba.

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że twoja wypowiedź jest całkiem rozbudowana, ja czytam książki, odkąd nauczyłam się czytać. I tyle. Za to staram się też coś pisać ( sennikmysz.blogspot.com ), bądź rysować ( cienieludzi.blogspot.com ). Mam nadzieję, że twój blog się rozwinie i będziesz czerpać z niego wiele radości. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny fajny . Wbijaj tutaj ---------> http://zycie-pisze-historie.piszecomysle.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam twoje recenzje :) Witamy wśród blogerów :D Oczywiście zaobserwowałam i mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejny post

    http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń